Vi har gjort vores handelsbetingelser så nemt og enkelt som muligt, så du som kunde let og enkelt kan forstå hvad du kan gøre krav på, når du køber dine varer hos Assibility.dk. Du skal være fyldt 18 år for at handle hos os.

Generelle oplysninger om Assibility.dk

Navn: Assibility.dk

CVR: 36293683

Email: info@assibility.dk

Etableringsår: 2015

Betaling

Assibility.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Vi tager ikke kortgebyrer.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. dansk moms.

assibility.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Som betyder at andre ikke kan læse med, når du indtaster dine informationer.

Du kan betale med PayPal på Assibility.dk. Betaler du via PayPal, er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen. Læs mere om betingelserne på PayPals hjemmeside.

Fragt

Når du køber noget hos assibility.dk, udvælger vi ud fra din ordre og adresse den mest fordelagtige forsendelsesløsning direkte til din dør eller nær dig. Leveringstid og -sted er ikke gældende ved køb igennem samarbejdspartnere.

Leveringstider

Lige pt. har vi udfordringer med vores lager, og har derfor længere leveringstider end normalt. Indtil 2. april, vil vi have leveringstider på 7-16 hverdage på alle leveringstyper.

Levering i Danmark:

  • DAO365 – Hjemmelevering: 50,00 DKK (1-5 dage)
  • DAO365 – Levering til nærmeste pakkeshop: 45,00 DKK (1-5 dage)
  • GLS – Levering til nærmeste pakkeshop: 50,00 DKK (1-4 dage)
  • GLS – Pakke til privat: 70,00 DKK (1-3 dage )

Levering til resten af Europa:

  • DAO365 Nærmeste DHL Pakkeshop 5-10 dage leveringstid. 100DKK

Alle ordre før kl. 16, bliver håndteret samme dag!

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesretten/-fristen udløber efter 14 dage, fra dagen du har modtaget alle dine produkter. Du skal inden for fristens udløb meddele os om, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte dig af fortrydelsesretten, ved at mærke et relevant “emnefelt” i din mail til os. Du kan fortryde ved at sende os en mail på info@assibility.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan kontakte os vedrørende returret, fortrydelsesret eller andet på ovenstående email under emnet “Generelle oplysninger om Assibility.dk”. Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse af ordren uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

Bemærk, at du kun kan få en del af fragtomkostningerne tilbage.

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

Udgifterne til returnering af varer forventes højst at koste: 50 DKK

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi; brugt, eller dårligt opbevaret, kan du ikke få det fulde beløb tilbage. Vi refunderer ikke nogen penge hvis varen er blevet brugt. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, medmindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen skal sendes til et af vores lagre, som vi vil oplyse nærmere om, ud fra din leveringsadresse.

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Kontakt os inden så forud betaler vi fragten. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Varen skal sendes til et af vores lagre, som vi vil oplyse om ud fra din leveringsadresse.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.

Her er den komplette liste over de virksomheder vi deler dine oplysninger med og hvorfor:

www.shipmondo.dk – Bruges i forbindelse med at sende dine varer til dig. Følgende oplysninger bliver delt med virksomheden: Navn, Adresse, By, Postnr., Mailadresse og Telefon.

Deles videre med DAO365, GLS &/eller PostNord

www.coolrunner.dk – Bruges i forbindelse med at sende dine varer til dig i udlandet. Følgende oplysninger bliver delt med virksomheden: Navn, Adresse, By, Postnr., Mailadresse og Telefon.

Deles videre med DAO365, GLS, PostNord & DHL

Stripe – Bruges i forbindelse med betaling af din ordre.

Paypal – Bruges i forbindelse med betaling af din ordre.

Personoplysningerne registreres hos os og opbevares i fem år, i forbindelse med regnskab, hvorefter oplysningerne slettes.

Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med data behandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@assibility.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte os pr. mail: info@assibility.dk Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Nævnenes Hus

Toldboden 2

8800 Viborg

naevneneshus.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser: *